Finparáda Vám pomůže vybrat ten nejvhodnější finanční produkt
Bankovní účtySpořenípenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte sibanky ...

Klientské centrum ČS bylo oceněno

24.6.2011  |  Zdeněk Bubák


Česká spořitelna získala ocenění Innovation Award za inovativní přístup k rozvoji služeb klientského centra. Ocenění banka dostala za vývoj a implementaci technologie umožňující individualizovaný přístup k volajícím zákazníkům, díky kterému je schopna lépe doporučit to, co zákazníci očekávají, a za zefektivnění zpracovávání klientských e-mailů. Ocenění již pátým rokem uděluje společnost Nextira One.

 „Máme přes pět milionů klientů a velká řada z nich využívá při komunikaci s námi elektronickou formu komunikace,“ řekl David Lorenc, ředitel přímého bankovnictví České spořitelny. „Vnímáme to jako určitý závazek a zároveň výzvu - naším cílem je poskytnout klientům špičkový servis nejen v našich pobočkách, ale i bez návštěvy pobočky, tedy po telefonu a přes e-mail. Cenu za inovaci tak chápeme jako potvrzení, že jdeme správným směrem,“ dodal David Lorenc.  

 Klientské centrum České spořitelny sídlí v Prostějově. Centrum je určené jak klientům banky, tak i lidem, kteří se chtějí dozvědět více o službách či produktech Finanční skupiny České spořitelny. Klienti přes něj mohou získávat informace, zadávat platební příkazy, požádat o blokaci odcizené či ztracené platební karty, řešit různé situace při  práci s internetbankingem, ale i koupit řadu produktů banky, nebo podat reklamaci. Klientské centrum zpracuje ročně okolo 4,2 mil. příchozích hovorů a desítky tisíc e-mailů. Centrum je dostupné 24 hodin denně 7 dní v týdnu na bezplatném telefonním čísle.

Dle zkušeností specialistů Scott & Rose, kteří v průběhu roku monitorují kvalitu Call center všech bank, je možné konstatovat, že klientské centrum České spořitelny, je na velmi dobré úrovni a cenu si doopravdy zaslouží.




    



Žebříček s nejlepšími spořicími účty podle odborníků - zde
Přehled celé nabídky spořicích účtů - zde




všechny články
Dále v rubrice

Digitální podpis otevírá novou éru hypoték. ČSOB je první na trhu

Obrázek: Hypo lupa Klienti v Česku mohou nově podepisovat všechny dokumenty k hypotéce kvalifikovaným elektronickým podpisem vydaným na základě bankovní identity. Jako první tuto možnost zavádí ČSOB Hypoteční banka, další banky chystají spuštění začátkem příštího roku...

Srovnání stavebních spořitelen v prosinci: Nejvýhodnější nabídky na konci roku

Obrázek: Model domku a peníze Stavební spoření je jednou z možností, jak bezpečně ukládat peníze s podporou od státu. Hodí se především pro ty, kteří si chtějí pravidelně odkládat finance a nebudou je potřebovat alespoň šest let. Přinášíme vám pravidelný přehled aktuálních nabídek stavebních spořitelen...

Produktové novinky bank v listopadu aneb co nového pro nás banky připravily?

Obrázek: Bankovni produkty Přinášíme vám pravidelný přehled produktových změn a inovací, které banky a pojišťovny provedly za uplynulý měsíc. Novinky v průběhu listopadu letošního roku oznámily Air Bank, Banka CREDITAS, Česká spořitelna, ČSOB, Komerční banka, Kooperativa...

Kdo nabízí nejlepší podnikatelský a firemní účet? Air Bank, Moneta i Raiffka

Obrázek: Stupně vítězů bankovních účtů Přinášíme vám nový žebříček bankovních účtů pro podnikatele a malé firmy. První místo patří Air Bank, druhá příčka MONETĚ Money Bank a na třetím místě je Raiffeisenbank. Jaké je další pořadí a co pro své stávající i nové klienty vítězné banky nabízejí...

všechny články v rubrice









   


Bankovní účtySpořeníPenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte siBanky, pojišťovny, ...DomůO FinparáděTiskRedakceNapište nám  

Finparáda - finance na dlani   Všechna práva vyhrazena
Scott & Rose, s.r.o., U Chaloupek 410/5, 182 00 Praha 8, IČ: 26148374, DIČ: CZ26148374, Email: redakce@finparada.cz
Spravovat souhlas s nastavením cookies