Klientské centrum ČS bylo oceněno
Česká
spořitelna získala ocenění Innovation Award za
inovativní přístup k rozvoji služeb klientského
centra. Ocenění banka dostala za vývoj a implementaci
technologie umožňující individualizovaný
přístup k volajícím zákazníkům,
díky kterému je schopna lépe doporučit to, co
zákazníci očekávají, a za
zefektivnění zpracovávání
klientských e-mailů. Ocenění již pátým
rokem uděluje společnost Nextira One.
„Máme přes pět
milionů klientů a velká řada z nich využívá při
komunikaci s námi elektronickou formu komunikace,“ řekl
David Lorenc, ředitel přímého bankovnictví
České spořitelny. „Vnímáme to jako
určitý závazek a zároveň výzvu -
naším cílem je poskytnout klientům
špičkový servis nejen v našich pobočkách,
ale i bez návštěvy pobočky, tedy po telefonu a přes
e-mail. Cenu za inovaci tak chápeme jako potvrzení, že
jdeme správným směrem,“ dodal David Lorenc.
Klientské centrum
České spořitelny sídlí v Prostějově. Centrum je
určené jak klientům banky, tak i lidem, kteří se
chtějí dozvědět více o službách či produktech
Finanční skupiny České spořitelny. Klienti přes něj mohou
získávat informace, zadávat platební
příkazy, požádat o blokaci odcizené či
ztracené platební karty, řešit různé
situace při práci s internetbankingem, ale i koupit řadu
produktů banky, nebo podat reklamaci. Klientské centrum zpracuje
ročně okolo 4,2 mil. příchozích hovorů a desítky
tisíc e-mailů. Centrum je dostupné 24 hodin denně 7
dní v týdnu na bezplatném telefonním
čísle.
Dle zkušeností
specialistů Scott & Rose, kteří v průběhu roku
monitorují kvalitu Call center všech bank, je
možné konstatovat, že klientské centrum České
spořitelny, je na velmi dobré úrovni a cenu si doopravdy
zaslouží.
všechny články | |
Dále v rubrice
Digitální podpis otevírá novou éru hypoték. ČSOB je první na trhu
Klienti v Česku mohou nově podepisovat všechny dokumenty k hypotéce kvalifikovaným elektronickým podpisem vydaným na základě bankovní identity. Jako první tuto možnost zavádí ČSOB Hypoteční banka, další banky chystají spuštění začátkem příštího roku...
|
Srovnání stavebních spořitelen v prosinci: Nejvýhodnější nabídky na konci roku
Stavební spoření je jednou z možností, jak bezpečně ukládat peníze s podporou od státu. Hodí se především pro ty, kteří si chtějí pravidelně odkládat finance a nebudou je potřebovat alespoň šest let. Přinášíme vám pravidelný přehled aktuálních nabídek stavebních spořitelen...
|
Produktové novinky bank v listopadu aneb co nového pro nás banky připravily?
Přinášíme vám pravidelný přehled produktových změn a inovací, které banky a pojišťovny provedly za uplynulý měsíc. Novinky v průběhu listopadu letošního roku oznámily Air Bank, Banka CREDITAS, Česká spořitelna, ČSOB, Komerční banka, Kooperativa...
|
Kdo nabízí nejlepší podnikatelský a firemní účet? Air Bank, Moneta i Raiffka
Přinášíme vám nový žebříček bankovních účtů pro podnikatele a malé firmy. První místo patří Air Bank, druhá příčka MONETĚ Money Bank a na třetím místě je Raiffeisenbank. Jaké je další pořadí a co pro své stávající i nové klienty vítězné banky nabízejí...
|
všechny články v rubrice
|